Monday, 21 May 2012

SAMBUTAN HARI GURU PERINGKAT NEGERI TRG


Salam. Hari ni mkcik kena mghadiri mjlis sambutan hari guru peringkat negeri Trg di Stadium Tertutup Gong Badak. Agak best bile dapat sijil penghargaan lagi. Masa dtg, senang je dpt prking. Mklumla, tpt tu luas. Tp ms nk blk, semua ckg2 dah pandai langgar arah laluan jln utk kluar dr parking. Ank pnh srh ke dpn, ramai yg ke blkg. Ank pnh srh ke kiri, ada yg prgi ke kanan. Semuanya sbb nk balik cpt. Huhuhu...semuanya ckg yg buat slh ni. Tp mkcik yg duk citer slh org ni, mkcik pn ada wat slh gk td. Dh kuar dr stadium, singgah stesen myk sbb nk prgi tndas (x smpt nk gi kt stadium sbb ramai sgt org). Mkcik wat slh sbb prgi parking kt tpt oku kt stesen myk tu. Yg lagi harunye, kena tegur plak tu. Aisey...mkcik ni dah tuo sgt agknya, x nmpk parkg tu utk oku, dh prkig br nmpak. Nk ke tandas pny psl, mkcik tebalkan muka jela. Yg lwknya, yg tegur tu, warga pendidik jgk. Mintak maap ye cikgu....
Entri ini diakhiri dgn pntun 2 kerat yg disampaikan olh MB Trg dlm ucapannya pg td :

Daun selasih, daun mengkudu,
Terima kasih, thank you......

Aku ade, kau ade??? hehehe....nama blm ltk lg...

2 comments:

  1. nama tak letak lagi ye.. meh sini aku nak fotokopi bnyk2 haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. sape ade laser printer...nak print ni...

      Delete