Sunday 29 April 2012

SUSAHNYA...


Salam. Hari yang memenatkan telah muncul setelah berehat selama 2 hari. Nak buat camne, dah namanya mencari rezeki, tak penat tak sah rasanya. Ada orang kerja, penat fizikal, ada orang kerja, penat mental. Apa2 pun, biarlah rezeki yang diperoleh itu dari sumber yang halal.

Okla, kali ni nak bercerita pasal nak memuaskan hati orang, bukannya senang. Pernah tak berada dalam keadaan macam ni? Maksudnya, orang berharap sangat supaya kita dapat memenuhi impian @ harapan dia. Kita pun berusaha la bersungguh2 nak memenuhi impian dia tu. Tapi malangnya segala usaha yang dilakukan tak berhasil. Akhirnya, terpaksa mengorbankan impian orang tu sebab dah tiada cara untuk memenuhi hasrat dia. Agak2, macam manalah rupa orang tu bila dia tau yang kita tak dapat memenuhi hasrat dia tu? Emmm....muncung agaknya kot. Kalau muncung je, boleh tahan lagi. Tapi kalau dibuat cerita yang bukan2, macam mana tu? Tulah namanya susah nak memuaskan hati semua orang.

Apa2 pun, dah cuba buat yang terbaik. Terserah kepada penilaian masing2. Minta maaf kalau hasrat anda tak dapat dipenuhi.


1 comment: