Friday 23 March 2012

Start of Something New...


Salam. Actually dh lame x tls blog. Almost 8 months & blog yang lame dah x blh buke. Nape? Xtaula...address dah tukar rasenye. So, this is a start of a new blog for me. Mula2 mmg rase dh xnak tulis blog, tapi rase nk syer citer. 

Ape yg telah berlaku pd thn lepas, hampir2 mmbuatkan aku hilang pertimbangan diri & byk benda yang x masuk akal dibuat. But I'm glad it's over. Berakhirnya 1 kisah yg melukakan & hikmahnye mmbuatkan diri ini menjadi lbh berani, lbh kuat, lbh degil & lbh keras kepala. Bile difikir2kan semula, ada hikmah di sebalik semua yang berlaku. Dan aku mula nampak apa hikmahnya. 

Tahun lepas banyak perjalanan yang aku buat untuk mencari sesuatu yang hilang & menemui kawan2 lama yang sudi berkongsi cerita. Bermula dengan satu tekad, keazaman, keberanian dan tawakkal kepada Allah, maka perjalanan2 yang dirancang itu berjaya dilalui dengan selamat. Alhamdulillah, segala2nya selamat dan aku masih di sini.

Tahun ni, setiap cuti sekolah, akan dipenuhi dengan perjalanan ke destinasi lama dan baru. Hidup hanya sekali dan sekali ni lah sahaja peluang yang aku ada untuk aku buat apa yang dah lama aku nak sangat buat. 

No comments:

Post a Comment